CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 17, 2011

~Maulidur Rasul~

Banner DPP Proton.. DPP kami laa tu...^__^
As'salam..
Selawat ke atas junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W... untuk entri kali ni, saya nak cerita pasal sambutan maulidur rasul kat kampus saya ari tu.. dah lama da.. cuma saya je yg lambat update.. 
Perarakan bermula seawal 8/9 pagi.. para kontinjen berkumpul dalam kul 7pagi.. ligat ni nak bangun pagi.. hehe.. oleh sebab smangat nak berarak, pe lagi, bangkit laa jugak si Nuraftina Dewi ni..:) 
Nak dijadikan cerita, kami mula berarak dari pusat sukan universiti sampaila ke satu dewan besar yg dinamakan Dewan Mas..^_^
auuuw... kami purplelicious....^_^
Sepanjang jalan, saya selaku pemain kompang yg x reti men kompang pon, tetap semangat mengetuk kompang utk menSUMBANGkan bunyi kompang... hehe.. (*hantam saja!! ) Kontinjen dari DPP kami telah bersepakat dan sebulat suara utk mengenakan pakaian berwarna purple pada ari tu.. bagi lelaki, mereka kena pakai baju melayu warna hitam..:)

hah.. ni org2 lelaki.. x ramai pon.. huhu

Kami laa pasukan yang SUMBANGkan bunyi Kompang... hehe

Ok2... Setibanya kami di Dewan Mas.. Setelah melaungkan selawat beberapa kali, kmudian ada persembahan nasyid dan kemudiannya ada ceramah khas sempena sambutan Maulidur Rasul ni.. Pada mulanya, saya dan member2 yang laen agak kebosanan n memang x fokus pon dgr ceramah masa kat Dewan Mas.. huhu.. Jahat kan.. so, inilaa kerja2 kami... 
Dewan Mas, UUM
satu.. Miss Proton dgn Hera Yusykie... hahaha

Dua.. Miss Proton dgn Fiera shafiyah Omar.. hehe

Tiga.. Alooo.. memang kami bertiga pon... mwahahaha

empat.. oww yeah! saya kebosanan... lalalala

Lima.. muka gilak yg suka peace...mwah2.. haha
Ok.. cukup smpai d situ.. hehe.. terlebey suda ni.. entry tajuk laen, laen yg saya cerita.. ish3... ermmm.. ermm.. ok2.. apa2 pon, Alhamdulillah, majlis pada ari tu berjalan lancar... 
selawat dan salam ke atas junjungan mulia Nabi Muhammad s.a.w.......

p/s : Jom selawat kawan2...^_^

No comments:

Post a Comment

143 Budak Hitam bagi komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...