CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 24, 2011

:: Chenta itu milik saya ::

As'salam...
Sekadar utk berkongsi pendapat dan cerita : itu motif utk entry kali ni..^_^  Berbicara soal CINTA, pastinya setiap insan pernah merasainya.. Tidak kiralah cinta sesama manusia, cinta terhadap ibu bapa dan yg paling penting sebagai umat islam itu sendiri, CINTA kepada Allah dan Rasul... 
CINTA ITU UNIVERSAL.. terpulang kpd individu utk memberi tafsiran cinta itu sendiri.. Bagi saya, cinta itu perkara terindah yang mungkin mengundang tawa selamanya ataupun yang hanya akan tinggal menjadi kenangan tatkala cinta berlabuh pergi seperti matahari senja di ufuk barat.. CINTA perlu disemai, dijaga dan dibenih dgn kasih syg yg ikhlas tulus dari nawaitu dan hati seorang manusia itu sendiri...

Love is sweet....^__^
Entry saya kali ni lebih berfokus kpd cinta sesama manusia.. dan saya sendiri pernah rasa apa itu cinta sesama manusia..^_^  huhu...

Will you always be mine? stay with me now & forever?? ^_^
Maybe.. you are not the first one......
Maybe.. you are not the one for me but I do really hope it...
Maybe.. you are mine to stay or it could be just maybe...
Maybe.. you are forever with me or sumday i'm alone...
Maybe.. you love me now but not tomorrow..
But..!
How many MAYBE it could be after this...
The only one words best suits for you is:
I LOVE YOU AND ITS NOT JUST MAYBE...!!
(* saya buat sendiri taw.. tetiba lak ada ilham terkeluar.. hahaha....)
Seindah cinta Ilahi...^^

Untuk si dia yg bakal menyempurnakan hidupku, sayang saya seadanya.. (* siapakah dia??)  perjuangkan apa yang patut diperjuangkan.. semoga cinta itu direstui yg maha kuasa.. InsyaAllah, semuanya akan tetap indah seperti yg diharapkan....^_^ amin...


p/s: apsal laa entry ni jiwang karat??? hahaha... korang baca je laa EK.. ini nukilan jari+hearty saya taw...:) 

1 comment:

143 Budak Hitam bagi komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...