CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 14, 2011

I Love PhotoGraphY...

Ni gambo gediks saya dgn MisZ D'slr.. hahahaha
As'Salam..
Title yg tertera telah menunjukkan tentang apa yg saya nak cerita kat post kali ni.. hehe.. nak di highlight kan ckit yang ::  SAYA MENCINTAI SENI FOTOGRAFI!! yeay!! ^_^
Bercerita tentang fotografi, saya mula meminatinya sejak dulu punye dulu punye dulu lagi...^^ BFF saya taw sangat yg saya ni da fall in love dgn DSLR dah lama daa.. huh.. kalau kitorang kuar g jln2, adalah amat pantang bagi saya tgk org yg pegang dslr ni.. sebabnya, teros saya fall in love dgn org tuu.. hahaha.. (terutamanya bagi kaum adam yg memegang dslr!! ) teeet! hahaha.. gurau je..:) 
Ermmm, bagi saya amek gambar, di amek gambar ke apa2 laa pasal gambar ni mmg besh..^^ sangat besh laa org kata.. mgkin ramai gak kat luar sana yg ada minat sama mcm saya.. teruskan minat anda tu.. hehe.. 
Cerita pasal dslr yg saya ada, biasa je.. tapi saya sgt menghargainya sebab dslr tu mama yg belikan... mwah2.. love u mom! ^_^ terima kase byk2 ye.. Hah! lepas ni, kalu saya nak kawen, saya nak pihak lelaki hantar dlsr ke lens ke sbg hantaran taw.. mwahahaha.. demand lebey! :p
ni aksi candid yg kawan saya snap time saya dok sebok nak tgkp gambo! haiish.. thanx Farahim..^^
Ni camera antik yg Ayah angkat saya miliki.. mmg berjodoh kot saya dgn family tu.. haha.. ada minat yg sama gak..^^
Bila nak kata pasal fotografi, saya berkongsi minat yg sama dgn seorg hamba Allah.. Mr.mf.. :) dia pon xdela expert sangat pasal camera n fotografi but he know better n much more than me.. dia ni banyak gak laa ajar saya pasal camera...^^ terima kase Mr.mf..
Ow ya, lepas ni saya nak show satu g gambar candid saya dgn MisZ D'slr.. hahaha.. ni pon keje member gak.. c Farahim.. tidak ku sangka sampai ke thp itu aksi saya ketika nak snap gambo!! haha.. chenta fotografi kan... lalala...

Tengoklaa betapa peliknya aksi saya ketika ni! sumpah! saya x sedar yg saya ada dlm posisi ni!! hahahah
Dan inilah hasil gambar daripada posisi  pelik yg saya show kat atas tu!! hehe
Smile!! 1..2..3..! Action! ^__^

 P/s:  saya nak kata once again, yg saya penchenta fotografi..^_^ majulah fotografi untuk semua!! hahaha..

Tata..titi..tutu...

4 comments:

143 Budak Hitam bagi komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...