CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 7, 2011

Pertama Kali punya pertama..^^

As'Salam..
 waa.. Alhamdulillah.. akhirnya, jadik jugak blog saya ni... hehe.. Tak pernah pon terpikir nak buat blog ni, tapi entah kenapa jari-jemari ini gatal sungguh nak jugak buat blog.. 
Mengikut waktu di Malaysia, (negara ku terchenta..) jam sekarang menunjukkan pukul 2.43 minit pagi.. dalam erti kata lain, subuh laa tuu..:) Namun, oleh sebab semangat excited terlampau telah merajai hearty dan perasaan yang nak sangat buat blog, diriku sanggup bersengkang mata sebab nak siapkan blog ni.. huhu..
 pejam celik, klik itu klik ini, akhirnya, inila hasil daripada waktu yg saya da habiskan dalam beberapa jam yang lalu.. Agak berpuas hati.. namun masih banyak perlu saya terokai.. ermm.. 
Nak higlight kan sikit, org pertama yg kena baca blog saya ni ialah Mr.mf..^^ kepada Mr.mf, kamu da taw kamu syapa.. Saya rasa tak perlu digembar gemburkan pon.. hehe.. belom tiba masanya.. yg penting kamu taw, kamu adala org pertama yg TERpaksaRELA membaca blog saya.. haha.. Terbuktila betapa kaki bulinya saya ni.. 
Last word, saya BERPUAS HEARTY laa dgn blog saya ni.. and I hope anyone whos gonna read it soon will enjoy it too.. alaaah, mcm mamam exkrim..nyam2 yummy!! haha.. okies, itu saja kot utk entry pertama kali punya pertama ni.. tata.. titi..tutu...^__^ 


P/s: Picture tu saya saja je letak.. Sebabnya, saya suka photography dan gambar tu merupakan salah satu hasil tangan jari jemari 10 kerat ni.. saya suka & saya harap korang pon suka jugak..^^

No comments:

Post a Comment

143 Budak Hitam bagi komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...