CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 5, 2011

..:: Pasar Malam Cangloon ::..

PMC = Pasar Malam CangLoon
As'salam.
Nyam-nyam. Yummy. Sedap. Gendang gendut tali kecapi, kenyang perut senang hati. Hehehe.
Saja nak berkongsi dengan kawan-kawan kat luar sana yang tak taw pasal PMC a.k.a Pasar Malam Cangloon. Mana nak cari wooo. PMC ni ada kat cangloon je. Dah nama dia pasar malam cangloon kan, so memangla tempat dia kat Cangloon je. ( Awatlaa bengap sangat ni.) erm.. ok2..
Semua org blur bila tgk saya posing kat tgh2 pasar ni...T_T
Saya dan rumet *roommate* saya yang nama dia HERA YUSYKIE, she’s not Japanese ok. Hehe.. 
Hera Binti Lukman laa. Ow ye, sambung cerita. Dan beberapa rakan-rakan yang laen 
(Jue, Fikah Kedot & Kinah) telah berpusu-pusu menuju ke varsity mall (uum je ada ok.) untuk menanti kedatangan  bas unicliner (pun uum je ada.) yang mana akan membawa kami menuju ke cangloon dengan percuma. Yehoooo
(woo.. baeknyew uum. Siap bagi kami perkhidmatan bas free > cangloon shj.)
Si Hera yang beli byk makanan. At last, kami x mkn habeez.
Rumet si Hera yang chomey. hahaha
*Setibanya di cangloon*

Saya dan kawan-kawan saya tadi tu terus menerjah   C-MART (cangloon je ada.) untuk dilawati dan untuk di sedekahkan duit kami kepada kedai-kedai berkenaan. (contohnya : kedai yang jual shawl & selendang lawa) Dan hasilnya, saya sempat merembat 2 helai shawl baru untuk dibawa pulang ke bumi sintok. Hehehe. (kalau mama saya taw, confirm saya yang kena rembat cuz asyik beli shawl je tak sudah..T_T) 
korang semua shhhhhhhh taw.

Lepas tu, kami menuju la ke tempat yang dinamakan PMC. Wooooo… rumet saya sungguh girang kerana melihat banyak makanan yang ada kat PMC ni. ( Rumet saya suka makan. Hahaha..) Tanpa berfikir panjang, kami pun menerjah beberapa gerai yang terpilih untuk dilawati. Hehe.. finally, kami beli la makanan untuk menjadi hidangan DINNER kami kat bilik malam tu. Di antara makanan yang sempat kami rembat adalah satay, popiah, ayam madu, burger goreng dan paling penting DURIAN. Woo… giler la. Akhirnya dapat gak makan durian. Kami beli dua je. Saya satu, rumet saya satu. Malangnya, terasa seperti tak cukup. (nak lagi..)
Hasil Rembatan Dewi + Hera
Bluuuerrpppp.. Alhamdulillah. Kenyang Tersangatlah kenyang. Terima kasih kepada pakcik2 driver unicliner yang sudi mengangkut kami ke PMC. Hehe.. tanpa mereka takdelah kami dapat ke PMC. (ye ke? )
Nyam3. Silalah TENGOK shj. kami da mkn abeez da. hehe
Ok, cukup sampai di situ. See you next entry. Tata.








5 comments:

  1. sy trasa lapar bila terlihat makanan. sigh! nk sikit!! Hahahaha. ^^

    ReplyDelete
  2. mr.thinker: meh laa amek.. hahaha... oopss da abez...:P

    kak idah: bha.. sini bah p bilik kami.. hehehe:p

    ReplyDelete
  3. Pasar Malam Changloon.. masa belajar kat matrik Changlun dulu tiap2 hari Rabu ima pergi..

    start belajar UUM tak pernah pergi pown..
    dah tak tahu nak beli ape..hik3.

    btwy, ade mase t bley lepak sesame..^^

    ReplyDelete
  4. ima: oow.. ni mesti da bosan da p PMC kan..:)
    kitorang 1st time g PMC aritu.. excited gilerr.. hehehe...

    orait, ada masa lepak sesame.. ^_^

    ReplyDelete

143 Budak Hitam bagi komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...